I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 7, 2010

Tentang Monavie Aktif

MonaVie Active - terdapat dalam bentuk jus dan juga gel


MonaVie Active - 19 buah + Glucosamine Hydrochloride (daripada jagung)

MonaVie Active menampilkan glucosamine hydrochloride yang secara saintifiknya telah menunjukkan mampu meningkatkan fungsi sendi yang memudahkan kita bergerak bebas.
Individu yang mengamalkan MonaVie Active ini mendapati tahap tenaga dan kesihatan mereka meningkat dan juga masalah sendi mereka bertambah baik.

Amalkan minum MonaVie Active 4 oz setiap hari dapat meningkatkan aktiviti antioksida dalam tubuh seterusnya melawan radikal bebas yang menyerang sendi badan.


Glucosamine HydrochlorideGlucosamine hydrochloride adalah kompaun semulajadi yang boleh ditemui didalam badan manusia yang membantu pembentukan rawan (cartilage). Glucosamine juga membantu melincirkan dan memberi kusyen untuk memelihara sendi tubuh.

Terdapat 3 jenis glucosamine -
Glucosamine hydrochloride (GlucosamineHCl)
Glucosamine sulphate
N-acetyl glucosamine

Kedua-dua Glucosamine HCl dan Glucosamine sulphate akan bertukar kepada glucosamine "bebas" dengan cepatnya apabila berada di dalam perut kita. Oleh itu kedua-dua glucosamine ini boleh ditafsirkan sebagai sama tahap kerberkesanannya. Walaubagaimanapun, Glucosamine HCl mengandungi 79% glucosamine, manakala glucosamine sulphate mengandungi di antara 47-52% glucosamine sahaja. Sebab itu MonaVie Active dirumus menggunakan Glucosamine HCl kerana kandungan glucosamine nya sangat tinggi.


* 1oz Jus MonaVie Active mengandungi 375mg Glucosamine HCl
* 1 paket 30ml(1oz) Monavie Active Gel = 2oz Jus Monavie Active


dan untuk pendaftaran isi borang pemohonan  (klik disini).diserta kan dengan setiap pembelian sekurang-kurangnya 1 kotak dan tambahan RM 60 untuk pendaftaran atau dengan belian 2 kotak MonaVie  pendaftaran diberikan secara percuma.Mendapatkan harga belian MonaVie  (klik disini)
Untuk belian ini anda boleh hubungi saya ditalian 013-2258581 (wahidah)

Nota :
Penghantaran akan dibuat secara pos 
penghantaran terus kerumah anda secara percuma dikawasan Kuala Lumpur,Shah Alam Selangor,Putrajaya 

No comments:

Post a Comment